Тема: Адаптація і виживання людини за екстремальних умов
Адаптація людини до навколишнього середовища
Адаптація людей до екстремальних умов
Неймовірні історії людської витривалості
Тема: Розмноження
та індивідуальний розвиток людини
Статеве виховання
1. Статеве виховання дітей
2. Інфекції, що передаються статевим шляхом
Адаптація людини до навколишнього середовища
Адаптація людей до екстремальних умов
Неймовірні історії людської витривалості
Статеве виховання
1. Статеве виховання дітей
2. Інфекції, що передаються статевим шляхом
3. Коли дівчинка дорослішає
4. Статеве виховання. Конспект
5. Не дай СНІДу шанс. Конспект
6. СНІД. Презентація
1. Переглянути відеоуроки:
4. Статеве виховання. Конспект
5. Не дай СНІДу шанс. Конспект
6. СНІД. Презентація
1. Переглянути відеоуроки:
- Будова та функції репродуктивної системи людини. Менструальний цикл
- Будова статевих клітин. Гаметогенез, або передзародковий розвиток
- Запліднення
- Вагітність, плацента її функції
- Ембріональний розиток людини
- Менструальний цикл
3. Лабораторна робота
4. Виконати тестові завдання до 14.05 ttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=433157
І. Ендокринна система. Гормони. Гуморальна регуляція. Залози внутрішньої та змішаної секреції. профілактика захворюваннь ендокринної системи.
Залози внутрішньої секреції 2
Виконайте тести: Ендокринна система1
Ендокринна система2
Виконайте інтерактивні вправи
1. Опрацювати § 53, 54, 55
2. Опрацювати презентацію:
3. Опорні конспекти
4. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=SYgPwfEt2xs
https://www.youtube.com/watch?v=qkit9HVe6Ws
Тема: Вища нервова діяльність (8 бх)
3. Дослідницький практикум: Визначення особистого типу темпераменту
2. Опрацювати презентацію:
3. Переглянути відеоурок
1. Опрацюйте параграфи з підручника
2. Опрацюйте ментальну карту:
3. Виконайте інтерактивні вправи з теми:
І Рефлекси (47-48 параграфи)
1. Опрацюйте параграфи з підручника
2. Опрацюйте ментальну карту:
Тема: Регуляція функцій організму (8 бх)
І Гомеостаз і регуляція функцій організму
1. Опрацюйте параграфи з підручника
2. Опрацюйте
3. Переглянути відеоурок
Еволюція людини
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Ендокринна система 2"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Ендокринна система 2"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Ендокринна система 1"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Ендокринна система 1"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Нервова система"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Нервова система"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Сенсорні системи"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Сенсорні системи"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Кровообіг і лімфообіг"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Кровообіг і лімфообіг"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Виконайте тести: Ендокринна система1
Ендокринна система2
Виконайте інтерактивні вправи
- ендокринні залози
- гормони
- регуляція організму
- залози людини
- функції гормонів
- залози внутрішньої секреції
- залози
- залози
- Мачеєва
1. Опрацювати § 53, 54, 55
2. Опрацювати презентацію:
3. Опорні конспекти
4. Переглянути відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=SYgPwfEt2xs
https://www.youtube.com/watch?v=qkit9HVe6Ws
Тема: Вища нервова діяльність (8 бх)
Перевірте свої знання виконавши тести: Вища нервова діяльність2
IV. Індивідуальні психофізіологічні особливості, вибір професії.
Біоритми.
1. Опрацювати § 51, 52
2. Опрацювати презентації:
4 4. Перевірте свої знання виконавши тести: ВНД
ІІІ Звички. Мислення та свідомість
1. Опрацювати матеріал.2. Опрацювати презентацію:
3. Переглянути відеоурок
- Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи
1. Опрацюйте параграфи з підручника
2. Опрацюйте ментальну карту:
3. Виконайте інтерактивні вправи з теми:
- Пам’ять та увага.
4. Учимось мислити
5. Розвиток пам’яті
6. Виконайте практичну роботу №5: Визначення властивостей уваги.
1. Опрацюйте параграфи з підручника
2. Опрацюйте ментальну карту:
- Вища нервова діяльність
- Умовні та безумовні рефлекси.
- Безумовні й умовні рефлекси.
- Види безумовних рефлексів.
- Формування умовного рефлексу
- Порівняння рефлексів.
- Зовнішнє гальмування.
- Рефлекси.
Тема: Регуляція функцій організму (8 бх)
І Гомеостаз і регуляція функцій організму
1. Опрацюйте параграфи з підручника
2. Опрацюйте
- Гомеостаз організму
Еволюція людини
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Ендокринна система 2"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Ендокринна система 2"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Ендокринна система 1"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Ендокринна система 1"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Нервова система"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Нервова система"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Сенсорні системи"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Сенсорні системи"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Запрошую учнів підготуватися до самостійної роботи з теми "Кровообіг і лімфообіг"
1. Перейдіть за посиланням
2. Вкажіть своє прізвище і ім'я
3. Пройдіть тестування з теми "Кровообіг і лімфообіг"
4. Надішліть результати.
5. Перевірте свої результати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий